24 Haziran 2012 Pazar

ŞEHİDİN DİRİLME İSTEĞİ

Cabir bin abdullah anlatıyor :

Resulullah ile karşılaştım.Bana,
-Ey Cabir seni üzgün görüyorum ,hayrola,
dedi .Ben de,
-Ey Allah ın elçisi ! Babam şehit oldu ,geriye bir çok çocuk ve borç bıraktı.dedim.
Bunun üzerine bana ,
-Allah'ın babanı nasıl karşıladığını haber vereyim mi,buyurdu .Ben de,
-Evet ey Allah' ın elçisi ,dedim .şöyle buyurdu :
-Allah perdesiz hiç kimse ile konuşmaz.

Babanı dirilti ,onunla konuştu .ona "ey kulum!Benden iste, sana vereyim ."dedi .o da ,ey rabbim !Beni dirilt de senin yolunda bir kez daha öldürüleyim ."dedi . Allah (c.c.) şöyle dedi ."Benim , Önceden ölenler geri dönezmezler 'diye buğruğum var."

Bunun üzerine ,"Allah yolunda öldürülenleri0
ölüler sanmayın ;bilakis onlar diridirler ,rableri katında rızıklanırlar"ayeti nazil oldu ."dedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder